מדוע מותגים צריכים להשתמש בוידאו בסרטון ארגוני

צילומי מלאי – מחשבתם הראשונה של לא רבים בכל הנוגע להפקת וידיאו ארגוני. עם זאת, צילומי המלאי הם משאב בעל ערך רב שיכול להגדיל באופן משמעותי את איכות המגוון של הסרטון שלכם.

 

אם יש לך מוצר או שירות ספציפיים מאוד לשוק, יתכן והכי טוב יהיה ליצור סרטון ארגוני מותאם אישית כדי להסביר את ההצעה שלך. אם זה המקרה, כנראה שתוכלו לצלם סרטון די חסכוני עם צילום יום או יומיים באולפן או במיקום אחר.

 

עם זאת, אם למוצר או לשירות שלך יש שימושים ומטרות מרובים, צילומי כל תרחיש למקרה שימוש עשויים להיות יקרים למדי. בואו ניקח דוגמא למוצר שמשמש בצבא. זה עשוי לשמש במטוסי סילון, במשחתות חיל הים באמצע אוקיינוס, במדבר, בג'ונגלים … אתה מבין את הרעיון. צילום כל השימושים השונים הללו יהיה יקר במיוחד, תוך התחשבות במגוון המיקומים ובציוד ובצוות הדרושים. מכיוון שסביבות אלה מסוכנות למדי וקשה להשיג עבורן הרשאות צילום, העלויות לקבלת סרטים מקוריים עולות על התקציבים הממוצעים.

 

למרבה המזל, הוצאה כזו יכולה להתברר כמיותרת, כאשר אתה מחשיב את זמינותם של צילומי מלאי איכותיים. ספריות חדשות נפתחות כל הזמן, ומורידות את מחיר קטעי המניות. חברות הפקה יכולות לנהל משא ומתן על עסקאות עם ספקי צילומי מניות ויכולות להעביר חסכון בעלויות אלה ללקוחותיהן. זו הצעה מאוד אטרקטיבית שיש לזכור כשאתה מחפש להפיק סרטון. צילומי סטוק יכולים לסייע ביצירת סרטי תדמית באיכות גבוהה, עם מגוון גדול של צילומים, בנקודת מחיר סבירה ביותר.

 

לדעתנו, אחת הסיבות הטובות ביותר לכך שמותגים צריכים להשתמש במלאי קטעי וידאו בסרטונים שלהם היא היכולת להשיג צילומים ספציפיים לתעשייה, שם הגבלת הצילום עשויה להיות מוגבלת. לדוגמא, תרחישים רפואיים בהם קשה לצוותי המצלמה לקבל אישור צילום מכוסים היטב על ידי ספקי צילומי המניות.

 

משך הזמן, הכסף והתכנון שהיה לוקח לצלם את הצילומים הללו במיוחד עבור כל לקוח, היו גורמים להם להיות יקרים מדי. במקום זאת, בחרנו באופציה הטבעית, שהיא צילומי המניות.

 

ראוי להזכיר שלשימוש בקליפים יש גם חסרונות. זוהי אפשרות שהצילומים שבהם השתמשת בסרטון שלך יופיעו גם בסרטון של מתחרה. הצד החיובי הוא ש, עם מיליוני קליפים זמינים, הסיכויים שזה יקרה מוגבלים מאוד. כפי שכבר הזכרנו, ספריות קטעי מדה חדשות מתעוררות מדי יום ומציעות מגוון רחב של צילומים. זה יכול לשחק רק לטובת הן חברות ההפקה והן המותגים.

 

כדי לעגל הכל, צילומי המניות הם דרך חסכונית להוסיף ערך ומגוון לסרטון שלך. אם אתה פועל בענף המציע מוצרים שיכולים להיות בעלי שימושים מרובים, העצה שלנו היא לבחור בתמונות. בדרך זו, אינך צריך להתפשר כשאתה מתקשר על מגוון היתרונות שהמוצר שלך מציע, ותחסוך ממך השקעת תקציב גדול להפליא בכדי לצלם את הצילומים שאתה זקוק להם.

 

הישארו מעדוכנים

הירשמו לניוזלטר שלנו והישארו מעדוכנים בכל מה שקורה בדיגיטל!