מדוע הערכת סיכונים לשערים חשמליים חשובה?

לפני שמבצעים אוטומציה של השערים שלך, עליך להזמין מתקין שערים מקצועי שיבצע עבורך הערכת סיכונים כדי לוודא שהשערים החשמליים שלך יפעלו בבטחה.

 

היו מקרי מוות רבים שנגרמו על ידי ערכות שער חשמליות שהותקנו באופן שגוי ולכן חשוב להגן על עצמך ועל אחרים על ידי נקיטת כל אמצעי הזהירות הדרושים.

 

מהי הערכת סיכון שער חשמלי?

הערכת סיכונים להתקנת שערים חשמליים היא הצעד העיקרי לאוטומציה של השערים שלך. לפני שתחליט איזו ערכה חשמלית תצטרך שתתאים לשער שלך, תצטרך גם להבין היטב את כל הסיכונים הפוטנציאליים הכרוכים באתר שלך כדי להבטיח שיש לך גם את כל ציוד הבטיחות הנכון. חלק מהערכת הסיכונים היא לוודא כי ההתקנה שהושלמה תואם את כל חקיקת הבטיחות וההנחיות הקיימים.

בנוסף להערכת המצב הכללי של השער עצמו, ציריו ושלמות העמודים או העמודים שעליהם מותקנים השערים; הערכת סיכונים תביא לבדיקה ויזואלית באתר כדי לבדוק אם קיימים סכנות ברורות יחד עם מדידות שנעשו לצמצום פערים במידת הצורך.

 

מהם הסיכונים הפוטנציאליים עם ערכות שערים חשמליים?

ישנן נקודות סכנה רבות עם פתיחת שערים חשמליים, אך אינן ניתנות לפיתרון עם היחס הנכון לתקנות הבטיחות.

 

צמצום פערים, לכידת, גזירה וריסוק נקודות ….

כאשר השער פועל, הסכנות העיקריות הן צמצום פערים וסיכון לכידה. המתקין שלך ימדוד את כל הפערים ויבדוק אילו אזורים מועדים לגרום לבעיה פוטנציאלית כאשר השער נמצא בתנועה. במידת הצורך, תצטרך למדוד את השערים להתאמת קצוות בטיחות רגישים למגע שיעצרו את השערים במגע עם אדם או רכב.

 

התקנת ערכת שער חשמלי על שער הזזה מציעה שורה של נושאים נוספים שעליכם להיות מודעים אליהם וכולם יכולים להיות בטוחים באמצעות מספר אמצעי זהירות.

גזירה מתרחשת לעיתים קרובות עם שערי הזזה מברזל מעוצבים. מכיוון שהשער נע בכיווני הפתיחה והסגירה, אפשר לשים זרוע למשל דרך השער. במקרה זה, ניתן למשוך, לכוד או לגזוע את הזרוע בתנועה המתמשכת, כך שיש לשים אמצעי בטיחות, כך שבאיתור התנגדות כלשהי כנגד תנועת השער, השערים נעצרים מיד והופכים את כיוון הנסיעה שלהם.

 

מיקום השערים שלך …

כבישים ראשיים או תנועה מהירה עלולים לגרום לבעיות אם אתם ממתינים לפתיחת השערים שלכם. הערכת הסיכון שלך תעזור לזהות אם אתה זקוק לפותח שערים חשמליים במהירות גבוהה כדי להילחם בנושא זה.

 

פתיחת כיוון השערים …

האם יש לך שערי נדנדה שנפתחים החוצה; או אולי מעבר לשביל רגלי?

אם זה המקרה, ימליצו לך לא להתאים ערכת שער חשמלי לשערים אם הם יישארו פתוחים כלפי חוץ מכיוון שהם עלולים להיות מסוכנים מאוד להולכי רגל. האפשרות היחידה שלך תהיה להפוך את כיוון הפתיחה של השערים, ובמידה והמרווח הוא יוקרתי בחניה שלך, שקול שיהיה לך שער הזזה במקום שער נדנדה.

 

חברת גוטליב מספקת גם גדרות לגינה.

 

הישארו מעדוכנים

הירשמו לניוזלטר שלנו והישארו מעדוכנים בכל מה שקורה בדיגיטל!