רעיונות עיצוב עבור חללים קטנים

עיצוב בית קטן, דירת סטודיו, חדר שינה זעיר או כל חלל קטן יותר עשוי להיראות מהמם. אבל אל תדאג; האסטרטגיות של המומחים שלנו לחסכון במקום מקלות על בעלי בתים ושוכרים להפוך את החללים הקטנים שלהם למגורים מדהימים ומסוגננים. בין אם אתם מחפשים לעדכן חדר אמבטיה קטן או להפיק את המרב ממרחב הסלון שלכם, הגעתם למקום הנכון.

 

שילוב הטיפים הללו לחיסכון במקום יכול לשנות לחלוטין את הבית שלך ולהפוך את חיי היום-יום שלך לנוחים יותר. המשך לקרוא לקבלת המלצות ומשאבים לעיצוב פנים עבור חדרים קטנים, דירות קטנות, בתים ודירות סטודיו.

 

איך אני מארגן חלל סטודיו?

החדשות הטובות הן שאין דרך אחת לענות על השאלה הזו. כל חלל סטודיו שונה בגודל ובצורה, כך שמה שעשוי לעבוד בדירת סטודיו אחת לא יעבוד בדירת סטודיו אחרת. המעצבים המקצועיים שלנו אספו כמה קווים מנחים כלליים בשבילך כדי להפיק את המרב מחלל החדר הקטן או הסטודיו שלך. בעזרת טיפים אלו לעיצוב פנים, תלמדו כיצד לתפוס את הסגנון שלכם בבית קטן יותר ולשמור על אשליה של סביבה מרווחת ופתוחה.

 

הפוך כל חלל לרב תפקודי

בעת רכישת מעמד לטלוויזיה, קונסולה או קרנדזה, וודא שאתה מוצא אחד עם שפע של מגירות או ארונות לאחסון בשפע באזורי המגורים והשינה. חפשו ריהוט גמיש באיכות מתמשכת. כך, אם אי פעם תחליטו להתפשט לחלל גדול יותר, יהיה לכם משהו להביא אתכם שלא נראה שייך למקום הישן.

 

השתמש באור לטובתך

עיצוב חדר קטן עוסק בסידור ויצירת אשליה של מרחב. אנו ממליצים לך לארגן סביבה פתוחה יותר וקלילה יותר במידת האפשר. אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא באמצעות שילוב של אור טבעי ומראות.

 

מקסם את האור הטבעי: מקסום האור מחלונות היא אחת הדרכים הטובות ביותר ליצור תחושת פתיחות, אז שים את זה בראש סדר העדיפויות. כדי למקסם את האור הטבעי, ודא שיש מעט מפריע למקום שבו האור זורם פנימה. כמו כן, אנו ממליצים לבחור בטיפולי חלונות ללא יותר מדי מורכבות או קישוט לתחושה פתוחה יותר.

 

בחר ריהוט עגול וקומפקטי

בחירה בריהוט קומפקטי עם קצוות מעוגלים יכולה להיות חיסכון משמעותי במקום. חתך רחב יהיה יותר מדי, אבל כורסא בגודל מתאים לחללים קטנים יותר יכולים לגרום לאזור להיראות מרווח יותר. ריהוט בסגנון מודרני של אמצע המאה הוא לעתים קרובות מושלם עבור חללים קטנים יותר, כי הוא נמוך יותר וכולל רגליים עוקצניות, מה שגורם לחדרים להרגיש מרווחים יותר. שולחנות אוכל עגולים וכיסאות מפותלים עם רגליים רזות עובדים גם הם היטב.

הישארו מעדוכנים

הירשמו לניוזלטר שלנו והישארו מעדוכנים בכל מה שקורה בדיגיטל!