בניית אתרים – כל מה שצריך לדעת

אם תבחנו את עולם העסקים הקטנים והבינוניים תמצאו שלמעלה מ- 40% מהעסקים עדיין לא פיתחו לעסק שלהם אתר אינטרנט. ההבנה שאתר אינטרנט הוא חיוני להצלחתו של העסק אמנם חלחלה לתודעה של בעלי העסקים, אך ללא הבנה באשר לסיבות שבגללן האתר נחוץ להצלחת העסק, רבים מעדיפים לדחות את בניית האתר לעתיד כלשהו, כשהמתחרים שלהם גורפים הרבה יותר רווחים ומתפתחים במהירות לנגד עיניהם.

סוכנות alexweb מתמחה בבניית אתרים בחיפה, ומציעה לקהל לקוחותיה בניית נכסים דיגיטליים מסוגים שונים. בחינת מטרות האתר והיעדים שאליהם העסק מבקש להגיע היא זו שקובעת איזה סוג אתר מתאים לכל עסק, ומאפשרת לכל בעל עסק לבנות לעצמו אתר אינטרנט בהתאם למטרות ולצרכים האינדיבידואליים של העסק שלו.

93% מהחלטות הרכישה העסקיות מתחילות בחיפוש במנועי החיפוש

בעל עסק שמבקש להגדיל את היקף המסחר של העסק שלו חייב להבין, שאם הוא לא נוכח במנועי החיפוש, הוא עובד רק עם 7% מפלח השוק שלו, מה שמצמצם את הפוטנציאל העסקי שלו באופן דרסטי.

80% מהאנשים מחזיקים בדעות שליליות על עסקים שאין להם אתר אינטרנט

בעידן הדיגיטלי חלק מאוד גדול מהשוק לא יחשיב את העסק כאופציונלי אם אין לו אתר אינטרנט, מכיוון שהתדמית של העסקים נמדדת באמצעות אתר האינטרנט, כך שאם לקוח פוטנציאלי מבקש לרכוש מוצר שניתן לרכוש דרך כמה עסקים שונים, סביר שהוא יבחר בעסק שיש לו אתר אינטרנט.

אתר אינטרנט הופך את העסק שלכם להרבה יותר נגיש

להוציא את חוק הנגישות, שמחייב אתרי אינטרנט להיות מותאמים לצרכים של בעלי מוגבלויות, עצם קיומו של אתר אינטרנט לעסק הופך אותו לנגיש יותר עבור קהל מאוד רחב. בין אם אלו לקוחות שאינם ניידים או לקוחות שמעדיפים לבצע עסקאות מקוונות, אם אין לעסק אתר אינטרנט הוא מפסיד פלח שוק גדול.

כמו כן, אתר אינטרנט מציג ללקוחות פוטנציאליים את כל דרכי ההתקשרות עם העסק- טלפון, מייל, SMS, דרכי הגעה, מפות וויז וכדו'. בעידן המודרני, בו האנשים מבקשים לקבל הכל מהר ובקלות, ככל שהלקוח שמחפש את השירות של בית העסק צריך לטרוח פחות, כך גדלים הסיכויים שהוא יפנה אליו.

אתר אינטרנט פותח את העסק לשיטות שיווק מודרניות בעלות נמוכה עם תשואה גבוהה

שיטות השיווק המסורתיות (שלטי חוצות, חלוקת פלאיירים, מיתוג רכבים…) הפכו לפחות אפקטיביות, מכיוון שמרביתן לא מאפשרות לקבל נתונים מדויקים על מידת הצלחת הקמפיין ובמרבית הפעמים מתבזבזים משאבים רבים על קהלים שאינם רלוונטיים. אף על פי שעבור חלק מהעסקים השיטות הללו עשויות להיות יעילות, אתר אינטרנט לעסק מאפשר לנקוט בפעולות שיווק וקידום לעסק בזירה הדיגיטלית, אותן ניתן למדוד ולשפר תוך כדי תנועה כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר. הן מצריכות פחות כוח אדם, פחות השקעה כספית, ומזרימות לעסק לידים חמים באופן שוטף.

בניית אתרים בחיפה עבור עסקים שמטביעים חותם

בניית אתר לעסק נועדה לתקוע יתד בזירה הדיגיטלית ובכלל. אתר אינטרנט אינו נעלם לעולם, ובכל עת ניתן לעדכן אותו ולהוסיף לו מידע ותוכן. מסיבה זו בניית אתר לעסק היא השקעה אלמותית, שממשיכה להניב רווחים לעסק 24/7.

לסיכום,

כל עסק צריך אתר אינטרנט, שיניב עבורו יותר רווחים, יבנה לו תדמית מקצועית ויגדיל את הפעילות העסקית שלו. לצורך בניית אתר מומלץ להיפגש עם איש מקצוע לצורך היכרות עם אופי והיקף פעילות העסק ובחינת מטרות האתר.

בחברתנו צוותי פיתוח, עיצוב וחוויית משתמש, שיוצרים לכל עסק אתר מקצועי בהתאמה אישית.

נשמח לספר לך עוד על היתרונות שבבניית אתרים בחיפה והסביבה ועל שיטות העבודה שלנו שמוכיחות את עצמן בזירה הדיגיטלית ומקדמות עסקים רבים בהצלחה.

פגישת ההיכרות היא עלינו!

הישארו מעדוכנים

הירשמו לניוזלטר שלנו והישארו מעדוכנים בכל מה שקורה בדיגיטל!