קידום אתרים לעורכי דין

קידום אתרים הוא ללא ספק הכלי הטוב ביותר שעומד בפני עורכי דין בכדי להרחיב את פעילותם העסקית, ולא רק בגלל מגבלות הפרסום החלות עליהם על פי חוק. מה הופך את התחום של קידום אתרים עבור עורכי דין לתחום כל כך מצליח, למה כדאי לכל עורך דין להשקיע בקידום אתרים ולמה חשוב לעשות את זה נכון ומקצועי? על כך בשורות הבאות.

משרד עורך דין מקודם פוגש את הלקוח ברגע הנכון

דמיינו רופא שמעוניין לפרסם את שירותיו. הוא מסתובב ברחוב ומספר לעוברים והשבים על המומחיות שלו ועל סיפורי ההצלחה שלו. התשובה שמקבל אותו רופא מכל העוברים והשבים היא זהה: הכל טוב ויפה ד”ר אבל אני פשוט לא חולה. את סיפור הרופא אפשר לספר באותה צורה בדיוק גם על עורך דין, ששירותיו אינם נדרשים באופן שגרתי וקבוע, אלא רק במקרים ספציפיים שרבים כלל אינם נתקלים בהם לאורך כל חייהם.

מבחינת עורך הדין, הדבר הטוב שיכול לקרות לו הוא לפגוש את הלקוח שמחפש אותו בדיוק ברגע שהוא מחפש אותו, וזה בדיוק מה שמציע לו מנוע החיפוש של גוגל, ורק מנוע החיפוש של גוגל. בחיפוש בגוגל של עורך דין משפחה למשל, אומר המחפש כי בשלב זה של חייו הוא מצוי בבעיה משפטית וממש עכשיו הוא מחפש עורך דין משפחה שיסייע לו לפתור אותה. עורך דין משפחה שיצליח לשמוע את קריאתו של אותו לקוח ולעמוד מולו באותו הרגע, הוא כנראה עורך הדין שאת שירותיו הוא ישכור, וזו כל המהות של קידום אתרים עבור עורכי דין וקידום אתרים בכלל.

איך עושים קידום אתרים לעו״ד?

הרעיון הוא פשוט ונמחיש אותו עבור עורכי דין בתחום המשפחה, לצורך הדגמה בלבד – המטרה שלנו היא להבטיח שכל מי שמבצע חיפוש סביב נושא משפטי הקשור לדיני משפחה, יפגוש את האתר שלנו בראש תוצאות החיפוש. מחקרים מראים כי כמעט כל החיפושים אחרי אנשי מקצוע ונותני שירות מבוצעים כיום דרך מנוע החיפוש של גוגל, וכי במרבית המקרים יבחר הלקוח באחת מתוצאות החיפוש הראשונות שעולות לפניו בדף תוצאות החיפוש. המטרה של קידום אתרים עבור עורכי דין היא בדיוק זו – להציב את האתר שלכם בראש תוצאות החיפוש עבור כל מי שמחפש מידע בכל נושא הקשור לפעילותכם.

מדוע חשוב לעשות קידום אתרים בסיוע אנשי מקצוע?

קשה למצוא עורך דין שלא עוסק, בהיקף כזה או אחר, בקידום האתר שלו. כולם מבינים את חשיבות העניין וכולם עושים את מה שהם יכולים או את מה שהם חושבים שנכון לעשות, בכדי לקדם את האתר שלהם אל ראש תוצאות החיפוש בגוגל. במצב תחרותי זה, היכולת שלכם לגבור על כולם ולבלוט מעל כולם תלויה מאוד ברמה המקצועית בה מתבצעת פעילות הקידום. אם בעבר היה מספיק לכתוב מאמר או שניים ולכלול בו ביטוי מפתח ספציפי, היום נדרש הרבה הרבה יותר מזה. האפשרויות הן רחבות יותר והמאמץ שיש להשקיע בכל אפשרות היא גדולה יותר.

בכדי באמת להצליח, אתם זקוקים לשורה של אנשי מקצוע כמו כותב תוכן, קופירייטר, גרפיקאי, עורך סרטונים, מומחה סושיאל ומומחה קידום. את כל אלה מספק לכם למעשה כל משרד מקצועי המספק שירותי קידום אתרים עבור עורכי דין. מבחינתכם, חשוב לבחור את הגורם המקצועי הטוב ביותר ולהשקיע כמה שיותר בקידום האתר שלכם, הכל כמובן בכפוף למגבלות התקציב שעומד לרשותכם, אבל מתוך הבנה אמיתית שאין לכם ברירה, ויהיה עליכם להשקיע בנושא אם תרצו לראות שינוי אמיתי.

 

 

הישארו מעדוכנים

הירשמו לניוזלטר שלנו והישארו מעדוכנים בכל מה שקורה בדיגיטל!