זקוקים למחשב נייד זול למשחקים?

האם המשחק נתקע בזמן שאתה בתנועה או פשוט יש לך מקום מוגבל לאחסון מערך המשחקים? מחשב נייד משחקי מחשב G5 15 פנטסטי הוא בדיוק מה שתוכלו לעשות בו וכעת, הוא זמין תמורת 980 דולר, וחוסך לכם 130 דולר עצומים במחיר הרגיל. זהו אחד מהמחשבים הניידים הטובים ביותר שיש במחשב המשחקים כרגע.

 

ל- Dell G5 15 יש את כל החומרה שיכולה להיות זקוקים לכם למחשב נייד למשחקים במחיר זה. יש לו את מעבד ה- Intel Core i7 העשירי ביותר מהדור העשירי, זיכרון של 16 ג'יגה-בתים, אחסון SSD מהיר של 256 ג'יגה-בייט ומסך FHD בגודל 15.6 אינץ ', כך שלעולם לא תפספס שום פעולה. החלק הטוב והחשוב ביותר לטעון בכל מערכת משחק הוא כרטיס המסך הגרפי ו- Dell G5 15 לא מאפשר לך שם. יש לו כרטיס Nvidia GeForce GTX 1650 Ti שפירושו שהמשחקים שלכם ייראו פנטסטיים במחיר זה.

 

אפילו חכם-צליל, Dell G5 15 מופיע בצורה מעוררת הערכה עם שמע Nahimic 3D שמבטיח בהירות פריכה בכל שלב ובדרך במשחקים האחרונים.

 

Dell גם דאגה לכלול כמה תכונות שימושיות לשיפור משחקים כמו טכנולוגיית Game Shift שלה. טכנולוגיה זו מבטיחה כי בלחיצת כפתור, המחשב הנייד יעבור למצב ביצועים דינמי שממקסם את מהירויות המאוורר של המחשב הנייד כדי להבטיח שהמערכת שלך תישאר קרירה, לא משנה כמה קשה לך לדחוף אותה. זוהי תכונה שימושית במיוחד אם אתה חושש שהמחשב הנייד שלך יתחמם מדי.

 

המחשב הנייד עצמו מודד רק 21.6 מ"מ, כך שהוא נייד באמת, ומאפשר לך לקחת אותו בקלות למסע העבודה היומי שלך או כשאתה יוצא לשיעור. זה רב תכליתי ויתמוך בך כשאתה עובד קשה במהלך היום ואז תתחילי להירגע עם המשחקים האהובים עליך בערב.

 

Dell G5 15 מסוגנן ופרקטי ובטוח להיות להיט גדול עם כל מי שיש לו אופי אוהב משחק. כרגע אתה יכול לקנות אותו ישירות מ- Dell תמורת 980 $ בלבד. אתה חוסך 130 $ במחיר הרגיל ומקבל גם מכשיר משחק פנטסטי. מה יש לא לאהוב? היה מהיר בכל זאת. מכירות Dell כמעט ולא נמשכות זמן רב.

 

אנו שואפים לעזור לקוראים שלנו למצוא את העסקאות הטובות ביותר על מוצרים ושירותים איכותיים, ואנחנו בוחרים את מה שאנחנו מכסים בזהירות ובאופן עצמאי. המחירים, הפרטים והזמינות של המוצרים והעסקאות בפוסט זה עשויים להשתנות בכל עת. הקפד לבדוק שהם עדיין בתוקף לפני ביצוע רכישה. תוכלו להנות מקופונים לKSP בלחיצה כאן.

 

הישארו מעדוכנים

הירשמו לניוזלטר שלנו והישארו מעדוכנים בכל מה שקורה בדיגיטל!