מרכזיה וירטואלית בענן

מרכזיה וירטואלית בענן – הצעד שלך קדימה

מחפשים מרכזיה לעסק?
מרכזיה יכולה להיות מרכזיה פיזית, אך יכולה להיות גם מרכזיה וירטואלית בענן. מדובר במערכת חכמה ומתקדמת שמהווה תחליף איכותי בהרבה למרכזיה הפיזית בעסקים.

3 סיבות למה העסק שלך חייב מרכזיה וירטואלית בענן

  1. נהנים להישאר מאחור? – מרכזיה וירטואלית היא הצעד הראשון שהעסק שלך צריך לקחת בדרך לעתיד הטכנולוגי שלא מפסיק להתחדש ולרוץ קדימה, ואף אחד מאיתנו לא יכול להרשות לעצמו להישאר מאחור. היא הבסיס שממנו כל עסק בעידן של היום חייב להתחיל, אחרת הוא פשוט ישאר בעבר ברחוק ולא יהיה מעודכן בקצב המסחרר שכולם מתקדמים בו.

  2. שיפור כל מערך ההתנהלות – עם תכונות המתאימות עצמן בדיוק לעסק שלך, לפי אופיו, צרכיו ומאפייניו, מרכזיה וירטואלית בענן תשדרג את הפרודוקטיביות בין העובדים, את הזמינות שלהם ואת איכות שירות הלקוחות, תוזיל את העלויות החודשיות ותשפר את כל מערך ההתנהלות בעסק. כתוצאה מכך, אוטומטית גם המכירות של העסק שלך יעלו. ככה זה עם מרכזיה בענן – העסק שלך רק מתקדם קדימה.

  3. שירות ענן יעיל – מרכזיה בענן, מעצם היותה חלק מעוד שירותי ענן לעסקים, נמצאת תמיד בקדמת הטכנולוגיה כפתרון המתקדם ביותר לעסק שלך מבחינת שירות הלקוחות הטלפוני ואף מבחינת הייעול העסקי-פנימי בין העובדים.

איך זה קורה?

שמן המקצועי של מרכזיות בענן הוא IP Centrex, כלומר, מרכזיות מסוג זה ממוקמות פיזית אצל ספק השירות במקום להיות פיזית אצל הלקוח – ומכאן שהן חלק ממגוון שירותי ענן לעסקים, כשירות שנקרא Hosted.

שירותי Hosted הם פלטפורמה בה תוכנה אחת משמשת מספר לקוחות, כשהיא ממוקמת במקום פיזי אחד. הטכנולוגיה עליה היא מבוססת היא IP, כך שהמרכזיה הופכת להיות מרכזיה וירטואלית בענן.

מרכזיה וירטואלית בענן

אילו אפשרויות כוללת מרכזיה בענן?

מרכזיה בענן כוללת את כל שירותי המרכזיה הפיזית שהייתם רגילים אליהם עד עכשיו – ורק מוסיפה עליהם עוד נדבכים מבורכים:

  • הפניות שיחה גם לסלולארי, לפי זמן ושעה, גם בזמן תפוס ועוד מגוון אופציות.
  • חיבור כל סוגי הטלפונים אליה.
  • אין הגבלה למספר השלוחות – ולכן תשמש אתכם גם בעתיד.
  • חיבור גם לפקס, למחשבים, לדלת, לשער ועוד.
  • אוהבים לעבוד מרחוק? מושלם – עם מרכזיה בענן אפשר לעבוד גם מרחוק וגם בדרכים על ידי חיבור לטלפונים בבית העובדים, או על ידי שלוחה למחשב הנייד ולסלולארי.
  • ניתוב שיחות ללא הגבלה בכל הרמות, אפשרות גם לניתוב שיחות מוקלט
  • שיפור שירות הלקוחות באמצעות מגוון אפשרויות להפצת השיחה במעגלי ההמתנה
  • הוספת ג'ינגל
  • תא קולי לכל שלוחה
  • כאשר אין מענה או תפוס – במרכזיה וירטואלית קיימים מנגנונים אוטומטיים להעברת שיחות בין שלוחות ואף למוקדי השארת הודעות.
  • שיחות ועידה מרובות משתתפים
  • שירותים נוספים ללא רכישת קווים נוספים, ובכך חוסכים בעלויות התקשורת. עלות האחזקה עצמה של מרכזיה בענן היא נמוכה.

 

מוכנים לצעוד קדימה? צרו איתנו קשר להזמנת מרכזיה וירטואלית בענן

הישארו מעדוכנים

הירשמו לניוזלטר שלנו והישארו מעדוכנים בכל מה שקורה בדיגיטל!