לא יכולים לחכות ל-Dark Mode של וואטסאפ? הנה איך להפעיל אותו במכשירי אנדרואיד ו-iOS

ישנן דרכים להפעיל את ה-Dark Mode של וואטסאפ בטלפון של אנדרואיד או אייפון באופן מיידי ולא תצטרכו לחכות יותר

 

איזו אפליקציה לא מאפשרת למשתמשיה להנות מ-Dark Mode בימים אלה? המסנג'ר של פייסבוק עושה את זה, אמזון קינדל עושה את זה ואפילו האיטרציות הבאות של מערכות ההפעלה iOS ואנדרואיד מתמקדות בהרחבה בצד האפל של הדברים. עובדות אלה גורמות לנו לתהות מדוע הפרטים על המהדורה הסופית של ה-Dark Mode המיוחל של וואטסאפ עבור מכשירי אנדרואיד ו-iOS עדיין לא אושרו. האפליקציה הנפוצה ביותר לשליחת מסרים מיידיים בעולם עשויה להריץ סבב של עדכונים ותכונות חדשות בגרסת בטא, ולשחרר סופית את השדרוג במהלך החודש, עם זאת, ייתכן שהיא מחכה למהדורה הסופית של iOS 13 ואנדרואיד Q כדי להוציא את ה-Dark Mode שלה. 

 

אם אתם באמת לא מסוגלים לחכות עד שזה יקרה, יש דרכים לעקוף את ההמתנה והפעיל את ה-Dark Mode בטלפונים של אנדרואיד או אייפון, עכשיו.

 

אם אתם משתמשים בטלפון של אנדרואיד, תצטרכו להפעיל גרסת בטא של אנדרואיד Q כדי להפעיל את ה-Dark Mode בוואטסאפ שלכם. טלפונים רבים של אנדרואיד יכולים להפעיל את גרסת הבטא האחרונה עבור אנדרואיד Q, כולל כל הטלפונים של Google Pixel, Xiaomi Mi 9, Huawei Mate 20 Pro, Asus Zenfone 5Z, Essential Phone, LG G8, Nokia 8.1, Oppo Reno ו- Realme 3 Pro, למשל. לאחר שהורדתם את גרסת הבטא של Android Q, תוכלו לעבור להגדרות -> תצוגה -> בחר ערכת נושא ובחרו ב-Dark. אבל זה לא הכל, זה המקום שבו אתם עשויים להידרש לעשות קצת יותר. לאחר שבחרתם באפשרות זו, עברו אל הגדרות -> אודות הטלפון ולאחר מכן לחצו שבע פעמים על הפרטים של Build Number. זה יאפשר את ה-Developer Mode. על המסך אתם תיראו מן סוג של מעטה, שגם יאמר לכם מתי זה קורה. כעת, עברו אל האפשרויות ה-Developer, ובחרו ב-override force-dark – פעולה זו תחיל את ה-Dark Mode בכל היישומים בטלפון שמפעיל את גרסת הבטא של אנדרואיד Q, ללא קשר לשאלה אם האפליקציה תומכת במצב Dark באופן רשמי או לא. כמו במקרה של וואטסאפ, לפחות כרגע.

 

בשלב זה, חשוב לציין כי גרסת הבטא מעניקה לנו מבט ראשון על מה שצפוי לנו בגרסה הבאה של אנדרואיד, וגם על ביצועים ובעיות יציבות, כמה תכונות לא יכולות לעבוד כראוי וכמה אפליקציות לא תואמות לתוכנה עדיין. נסו זאת על אחריותכם בלבד, כאשר אנו ממליצים תמיד לא להתקין תוכנות בטא בטלפון שלכם.

 

ב-iOS 11 וב-iOS 12, הדברים קצת יותר פשוטים. כאן, אתם צריכים לאפשר את האפשרות ל-Invert Colors כדי לאפשר לוואטסאפ אישיות כהה יותר. באייפון שפועל על iOS 11 או iOS 12, עברו להגדרות -> כללי -> נגישות. כאן תראו קבוצה של אפשרויות, כולל Invert Colors, מסנני צבע, בהירות אוטומטית והפחתת צבע לבן. אתם צריכים לבחור את האפשרות הראשונה, שלוקחת אתכם לדף ובו שתי אפשרויות נוספות. כאן, בחרו ב-Smart Invert. זה מאפשר רקע כהה בכל היבט של iOS והיישומים מותקנים. וזה כולל את וואסטאפ. לא המעבר הכי חלק ל-Dark Mode, לפחות עד ש- iOS 13 תגיע יחד עם יישום יפה של Dark Mode. כנראה שתצטרכו לעשות את העבודה בעצמכם אם אתם באמת לא יכולים לחכות בסבלנות.

הישארו מעדוכנים

הירשמו לניוזלטר שלנו והישארו מעדוכנים בכל מה שקורה בדיגיטל!