מסגרת חדשה הופכת את רכישת שירותי הענן לפשוטה עבור המגזר הציבורי

מסגרת רכש חדשה המספקת לכלל המגזר הציבורי אמצעי פשוט ותואם לחוק לרכישת פתרונות ענן הושק על ידי NHS Shared Services Services (NHS SBS).

 

מסגרת פתרונות הענן החדשניים מסייעת ל- NHS, לרשויות מקומיות, למשטרה, למוסדות חינוך ולכל ארגון במגזר הציבורי אחר, לגשת לשירותי הענן האיכותיים ביותר ובמחיר הטוב ביותר מבין 24 ספקים שנבחרו בקפידה.

 

התוואי המתואם וה-OJEU (העיתון הרשמי של האיחוד האירופי) מאפשר לכל גוף ציבורי לפשט ולהאיץ את תהליך הרכש באמצעות ארבעה מגרשים שונים, המכסים תמיכה רחבה בענן הכוללת פתרונות מותאמים וגם מחוץ למדף:

 

מגרש 1, 'עיצוב וייעוץ של פתרונות', מתמקד בתמיכה הראשונית לקראת יישום הענן, כולל ניתוח של עמדת הארגון, הערכות מוכנות לענן, תכנון אדריכלות ותכנון הגירה. זה שימושי במיוחד לכל ארגון ששוקל הגירה מתשתיות מיושנות לענן ציבורי או פרטי, או במקום שבו כבר ננקטו הצעדים הראשונים ונדרשת תמיכה משופרת כדי לעבור לשלב הבא של האימוץ.

 

מגרש 2, ‘תשתית כשירות (IaaS), פלטפורמת כשירות (PaaS) ותוכנת כשירות (SaaS)’, מכסה ענן ציבורי ו / או הוסטינג של עננים, עיבוד, אחסון, רשתות ויישומים ציבוריים והיברידיים. השירותים כאן מיועדים לארגונים שמחפשים למצוא תשתיות מקוריות למחשוב ענן עם מגוון אפשרויות של קישוריות.

 

מגרש 3, 'שירותי תמיכה בענן', כולל תמיכה בזמן אמת, גישה למומחיות מקצועית, וכן מגוון רחב של שירותי תמיכה מומחים שוטפים או אד-הוק. ארגונים יכולים לגשת לשירותים הכוללים כל דבר, החל מניהול באתר ועד לתמיכה מרחוק במגע קל, המאפשר שמירה על ניהול פנים.

 

מגרש 4, 'פתרון ענן מקצה לקצה', עוזר לארגון למצוא שותף מהימן שיכול להציע תמיכה מלאה-עד-סיום למסע הענן שלו. המסגרת נמשכת עד ספטמבר 2021 (עם אפשרות להאריך עד שנתיים) ומאפשרת למשתמשים במגזר הציבורי להעניק פרסים ישירים או לרוץ לתחרויות מיני המתאימות בצורה הטובה ביותר לצרכיהם האישיים.

 

כדי לשקף את אופי המגזר המתפתח במהירות, המסגרת מעודדת גם את הספקים להביא מוצרים ופתרונות חדשים וחדשניים לאורך חיי ההסכם לטובת המגזר הציבורי.

 

פיל דייויס, מנהל רכש ב- NHS SBS, אמר: "במה שנקרא שוק צפוף ומורכב להפליא, מטרתנו הייתה לפשט משמעותית את תהליך הרכש עבור ה- NHS והמגזר הציבורי הרחב כדי להבטיח שמשתמשים במסגרת יוכלו לקבל גישה לשירותי הענן הטובים ביותר במחיר התחרותי ביותר. לשם כך, ביצענו תהליך של מכרז קפדני והגבלנו את מספר הספקים במסגרת לעשר או עשרים המצטיינים ביותר בכל מגרש. התוצאה היא מאגר מומחים של 24 ספקים מובילים, המספקים את המומחיות הגדולה ביותר וערך תמורת כסף למגזר הציבורי.

 

"המסגרת בנויה באופן שכולל מגוון מלא של שירותי תמיכה בענן. המשמעות היא שלא משנה היכן נמצא גוף ציבורי במסעו לענן, או עד כמה דרישותיו פשוטות או מורכבות, רכישת התמיכה הנכונה היא פשוטה, חסכונית ותואמת OJEU."

הישארו מעדוכנים

הירשמו לניוזלטר שלנו והישארו מעדוכנים בכל מה שקורה בדיגיטל!