פריוריטי תמיכה

פריוריטי תמיכה – לנהל את העסק בצורה נכונה

עסקים גדולים וקטנים, בכל תחום, חייבים להשתמש בתוכנות ניהול מתקדמות אשר יאפשרו להם לבצע תהליכי עבודה בצורה מסודרת ונכונה, לנהל את העובדים באופן אפקטיבי ולעבוד מול הלקוחות שלהם כשיש להם את כל המידע הרלוונטי שהם צריכים במקום אחד.

לכן, הרבה מאוד חברות בוחרות לעבוד עם מערכת פריוריטי, מערכת ERP מהטובות ביותר שקיימות היום בשוק, המספקת פתרונות ייחודים ואפקטיביים עבור צרכים ותהליכים שונים. מערכת זו מתאימה עבור עסקים בתחומים שונים, בין אם זה בתחום הרפואה, בנייה, חקלאות, לוגיסטיקה ועוד.

מה היתרונות של מערכת פריוריטי?

מערכת פריוריטי כאמור, יכולה להתאים למגוון רחב של חברות בתחומים שונים, כאשר קיימת אפשרות להתאים אותה באופן ספציפי, לא רק לתחום העיסוק של החברה אלא לצרכים שלה באופן ייחודי, בעזרת שימוש בכלים ופיצ'רים שונים.

המערכת מתאימה הן לשימוש מקומי והן לשימוש בינלאומי, בזכות היכולת שלהם לתמוך במטבעות, שפות וחוקי מס שונים. כך חברות הפועלות במדינות שונות, יכולות להשתמש בתוכנה בהתאם לצרכים שלהן, על פי מיקום ספציפי.

כאשר מתקינים את התוכנה, נהנים משירות פריוריטי תמיכה הכולל, אפיון של צרכי העסק, אפיון של פרויקטים ותקציבים, ובהתאם לכך, ניתן לבנות ולהתאים את המערכת. בהתאם לאפיון ולצרכים, ניתן להסב ולהזין נתונים אל התוכנה, על מנת שיהיה ניתן להשתמש באופן אופטימאלי.

במסגרת פריוריטי תמיכה, אזי שהעובדים גם יזכו להדרכה מלאה על אופי השימוש במערכת, ובמידת הצורך יהיה ניתן גם לפתח אמצעים וכלים מותאמים ספציפית לצרכים של העסק. בפרט כלים שאינם קיימים במערכת המקורית.

מדוע משתלם להתקין מערכת זו?

המטרה של כל עסק, באופן טבעי, היא לשפר את תהליכי העבודה, לנהל אותם בצורה הרבה יותר אפקטיבית ונכונה, ובאופן כזה, לעלות את תפוקת העובדים, מבחינת כמות, איכות ומהירות.

מערכת פריוריטי למעשה מספקת את כל מה שנדרש לשם כך. היא עוזרת לעובדים לנהל את תהליכי העבודה עליהם הם אמונים, בצורה טובה ויעילה יותר. היא עוזרת לנהל תהליכי עבודה ובפרט עובדים באופן יעיל ונכון, בצורה היררכית ומסודרת, מהשלב הראשון של התהליך, למשל, הזמנת רכש ועד לשלב בו המוצר מגיע אל הלקוח.

כמו כן, המערכת עוזרת לבצע תהליכים וחלקים שונים במהלך העבודה באופן אוטומטי, ללא צורך בשימוש בכוח אדם. זה יכול לחסוך הרבה מאוד זמן, הרבה מאוד כסף ולאפשר לתהליכים להתבצע מהר ויעיל יותר. זה גם מאפשר ללקוחות לבצע פעולות שונות באופן עצמאי, בידיעה שהכל מפוקח ומבוקר, ומתנהל בצורה נכונה ואחראית.

כלי נוסף שהמערכת מספקת, הם דוחות, מדדים ופרמטרים על פיהם ניתן לקבוע תהליכי עבודה, יעילות, וכן אפשר לייצר הן תקציבים והן הצעות מחיר בצורה הכי טובה שיש. המערכת יודעת לספק תמונה מדויקת לגבי עלויות של תהליכים ומוצרים, הן עבור העסק והן עבור הלקוחות שלו.

הישארו מעדוכנים

הירשמו לניוזלטר שלנו והישארו מעדוכנים בכל מה שקורה בדיגיטל!