כיצד לנקות את ארנק העור שלך ב -7 שלבים

בימים אלה כל כך חשוב לנגב את המשטחים של כל הדברים שאנו נוגעים בהם; בין אם זה המטבח, חדר האמבטיה, הטלפונים הסלולריים שלנו (מה שאפשר לומר בכנות שכולנו שוכחים לעתים קרובות לעשות), ידיות דלתות ובעיקר הידיים שלנו.

 

על מנת להגן על בתים מפני חיידקים שאולי נכנסנו אליהם מבחוץ, מנהג טוב הוא לנגב את הכל בעזרת מגבונים מחטאים, חומר חיטוי או מים מיושנים וטובים וסבון.

 

דבר נוסף שרובנו אשמים בכך ששכחנו הוא הארנק שלנו. כאשר במכולת, בבית המרקחת או בפגישות, ידינו נוטות לגעת בכל כך הרבה משטחים ולאחר מכן להעביר אותן אל ארנקנו כשאנחנו הולכים לשלם ולצאת.

 

בנוסף להישאר מחוטא, חשוב לשמור על ארנק עור נקי כדי להבטיח שהוא ישמור על עמידותו. צרכי עור באיכות טובה לובשים טוב לאורך זמן אך עדיין צריך להיפטר מכל שאריות.

 

להלן 7 שלבים פשוטים לניקוי ארנק העור שלך כך שהוא יכול להישאר איתך לאורך זמן.

1- רוקן אותו

הוצאת הכל כולל כרטיסים, כסף ושינוי מקלה על הניקיון ואינך מסתכן בהרטבה של דבר.

2- השתמש במטלית חיטוי

לאחר התרוקנות, יש לנקות בעדינות כל משטח בעזרת מטלית חיטוי או לנגב לחיסול חיידקים. עברו על כל הכרטיסים שלכם גם עם המגבון. אנו משתמשים בכרטיסי האשראי או החיוב שלנו לעתים קרובות כל כך וחשוב לשמור גם על החיידקים האלה.

3- הסר כתמים רטובים בעזרת אלכוהול או טלק

אם אתם מבחינים בכתמים עיקשים או בסימנים לחים, קחו מטלית, הרטיבו אותה קלות באלכוהול משפשף ושפשפו בעדינות את האזורים הממוקדים, לאחר שסחטתם אותם במגבת נייר. אם כתם שמנוני ממשיך, מגבת נייר לחה ואבקת טלק יוכלו לטפל בכתמים העיקשים יותר; טפו בעדינות את האזור הממוקד.

4- השתמש במנקה עור

מנקה עור הוא הכלי האידיאלי לניקוי ארנק העור שלך. הוא זמין ברוב המרכולים: היזהרו בבחירת המוצר בהתאם לעור הארנק שלכם. פשוט למרוח אותו על מטלית ולשפשף בעדינות. הימנע מללכת חזק מדי והחלף בין מקום ללחץ.

5- תנו לו להתייבש

לאחר ניקוי, הגיע הזמן לתת לו להתייבש. נגב אותו בפעם האחרונה כדי להיות בטוח להסיר כל שאריות לחות. תן לו להתייבש באוויר הפתוח אך הקפד לא להשאיר אותו בשמש. חשיפה לשמש עלולה לייבש את העור ולפגוע באיכותו.

6- מרח מרכך עור

תן לעור שלך קצת אהבה עם מרכך עור מיוחד. כמו לשיערך, מרכך יחזיר לעור שלך ברק וגמישות.

7- הרכיבו את הכל בחזרה

עכשיו כשהוא יבש ומותנה אתה מוכן להחזיר את כל האפקטים האישיים שלך ואתה מוכן לצאת לדרך! רק זכור שתמיד טוב לתת לארנק שלך כביסה טובה כל 2-3 חודשים.

הישארו מעדוכנים

הירשמו לניוזלטר שלנו והישארו מעדוכנים בכל מה שקורה בדיגיטל!