כיצד לחסוך כסף באמצעות חיים ירוקים – חיסכון בחשמל, גז ועצים

בימים אלה, חיים ירוקים הם נושא חם. סרוק את האינטרנט ותראה סיפורים על האופן שבו אנשים ועסקים עובדים על מנת לחסוך במים, לחסוך באנרגיה ובדרך כלל לשמור על כדור הארץ. אבל לא תמיד שומעים על מה הם עוד חוסכים: מזומנים.

 

כיצד לחסוך כסף על ידי Living Green

לעתים קרובות מדי נראה שחיים ירוקים יותר פירושם לבזבז יותר כסף, כמו העמסת תוצרת אורגנית בשוק האיכרים או הפגזה של כסף גדול עבור מכנסי ג'ינס כחולים של סיבי קנבוס. אבל זה לא צריך להיות המקרה. אחת הדרכים הטובות ביותר ללכת לירוק היא חיסכון באנרגיה ובמשאבי טבע – שניהם עולים כסף. זה שומר על הסביבה ועל הארנק שלך.

 

חסכון באנרגיה

כל מה שחוסך באנרגיה חוסך גם כסף. למשל, על פי מינהל המידע לאנרגיה, עלות החשמל הממוצעת ברחבי ארצות הברית הייתה 12.8 סנט לקילו-וואט-שעה בדצמבר 2020. קילוואט-שעה (בקיצור קוט"ש) היא כמות האנרגיה בה אתה משתמש כשאתה מפעיל 1,000 -מכשיר וואט, כמו תנור חימום חשמלי, למשך שעה.

 

בכל שעה שאתה מחזיק את מכשיר החימום המנותק הזה מכניס עוד 13 סנט לכיס שלך. זה אולי לא נשמע כמו הרבה, אבל כל אותן שעות של חיסכון של 13 סנט יכולות להסתכם בכסף אמיתי. אם תפעיל את תנור החלל במשך ארבע שעות ביום לאורך דצמבר, ינואר ופברואר (במחירי דצמבר 2020), זה יעלה לך 45.57 $ עד לחודש מרץ.

 

כך שגם שינויים שנראים קטנים יכולים לחולל שינוי גדול. שינויים מהותיים, כמו השקעה במכשירים חסכוניים באנרגיה, יכולים לחולל הבדל גדול עוד יותר בשנים הבאות. והם מפחיתים הן את חשבון השירות והן את טביעת הרגל הפחמנית שלך.

 

השתמש בנורות חסכוניות באנרגיה

נורות חסכוניות באנרגיה הן דוגמה קלאסית למוצר ידידותי לסביבה שעולה קצת כסף מראש אך חוסך כסף לטווח הארוך. נורות ליבון אקולוגיות מודרניות, פלואורסצנטיות קומפקטיות ונורות לד כולן עולות יותר ממה שהיינו משלמים עבור נורות ליבון מיושנות. אך הם מחזיקים מעמד זמן רב יותר ומשתמשים בין 28% ל 85% פחות אנרגיה.

 

נורות לד עלות מראש ביותר, אך הן מציעות את החיסכון הטוב ביותר לטווח הארוך. נורת לד בודדת עולה כ -2.25 דולר ומחזיקה עד 10 שנים. במהלך חייו, אם אתה משתמש בו שלוש שעות ביום, הוא שורף חשמל בשווי של כ- 12.60 $.

 

אם אתה משתמש במקום זאת בנורות ליבון אקולוגיות, תעבור בערך 11 מהן במשך עשר שנים. בערך 1.05 דולר כל אחד, זה 11.55 דולר לנורות בתוספת חשמל בשווי 60.25 דולר. זה סכום כולל של 71.80 $ לעומת 14.85 $ בלבד עבור ה- LED. עלות ה- LED כמעט 80% פחות – בנוסף שלא תצטרכו לשנות אותה עד 10 שנים.

תוכלו להשיג מוצרים רבים באתר וואלה שופס ותוכלו גם לחפש הנחות, מבצעים וקופונים לWallaShops.

הישארו מעדוכנים

הירשמו לניוזלטר שלנו והישארו מעדוכנים בכל מה שקורה בדיגיטל!