עשו מהפך בארון בחדר האורחים שלכם

מארחים אורחים הקיץ? בין אם אתם צופים ביקור של חברים או משפחה, רוב הסיכויים שהדיירים שלכם לא יגיעו בידיים ריקות. למעשה, רבים מהמבקרים הללו יביאו איתם מזוודות מלאות ביגוד, בגדי ים ועוד. אם אתם רוצים להצטיין באירוח, חשוב להציע למבקרים מקום לאחסן את החפצים האלה בזמן שהותם בבית. המשיכו לקרוא את הטיפים המובילים של קלוס ארונות לעיצוב ארון מותאם אישית עבור ארון חדר האורחים שלכם.

 

היפטרו מהעומס

אם אתם רוצים שהאורחים ירגישו רצויים בביתכם, התחילו בפינוי מקום עבורם. חדרים רזרביים נוטים להיות נקודות זריקה פופולריות עבור חפצי בית שאין בהם שימוש רב. ממחצלות יוגה ועד קישוטי חגים, יש סיכוי טוב שהארון המיועד לאורחים שלכם מלא בפריטים אישיים, אז הקדישו זמן לנקות אותו לפני שתשחקו במארחים. העבירופריטים מסוימים לחלקים אחרים של הבית, כגון מוסכים, מרתפים ועליות גג, תוך שליחת אחרים לפח האשפה. למרות שזה בסדר לשמור כמה פריטים תחובים בדיסקרטיות בארון חדר האורחים שלך, עליכם לוודא שלאורחים שלכם יש הרבה מקום לאחסן את הבגדים והמזוודות שלהם.

 

ספקו מדפים

ארונות קיר רבים של חדרי אירוח כוללים מעט יותר מכמה מוטות בגדים וחופן קולבים. בעוד אחסון תלוי הוא בהחלט חיוני לאורחים השוהים יותר מלילה אחד, סביר להניח שהוא לא מתאים לכל המבקרים. לדוגמה, פריטים מסוימים כמו סוודרים וג'ינס עדיף לאחסן על מדפים מאשר קולבים. באופן דומה, האורחים עשויים להזדקק למקום לפריסת נעליים, תכשיטים ופריטים קוסמטיים במהלך שהותם. לקבלת התוצאות הטובות ביותר, חשוב שארון חדר האורחים יכלול תלייה אך גם כמות מספקת של מדפים.

 

התקינו תאורה חדשה

ספק אם אתם נהנים  להתלבש בחושך – ווסיכוי טוב שגם המשפחה והחברים שלכם מרגישים כך. אם אתם רוצים ליצור חדר פנוי חם ומזמין, מצאו דרכים להאיר את הארון. תאורת LED שקועה נהדרת מכיוון שהיא מאירה את הפינות האפלות של החלל מבלי להיות קשוחה מדי. ומכיוון שנורות LED חסכוניות יותר באנרגיה מאשר אפשרויות תאורה אחרות, אינך צריך לדאוג מבזבוז חשמל וכסף אם המבקר שלך ישאיר במקרה את אור הארון דולק. כבונוס, תאורת LED נוטה להחזיק מעמד זמן רב, כך שאינך צריך לדאוג להחלפת הנורות על בסיס קבוע.

 

 צור קשר עם המקצוענים בעיצוב ארונות בהתאמה אישית. 

 בין אם אתם מחפשים לחדש את ארון חדר האורחים שלכם או לתת שדרוג לשטח האחסון שלכם, הצוות של קלוס ארונות יכול לעזור לכם להשיג את המטרות שלכם. לטיפים נוספים על עיצוב ארון בהתאמה אישית, עיין בקטלוג שלנו או התקשר לדבר עם מישהו בצוות שלנו. נשמח לעזור לך להכניס את הבית שלך לכושר.

הישארו מעדוכנים

הירשמו לניוזלטר שלנו והישארו מעדוכנים בכל מה שקורה בדיגיטל!