6 דרכים לחסוך כסף על איפור

בין אם אתה מפלרטט עם ריסים מלאכותיים בפעם הראשונה או רוצה לתת לתיק הקוסמטיקה הממולא שלך רענון עם מוצרים חדשים, יש לנו אותך. יש כמה דרכים לחסוך כסף על איפור ויופי. ואתה לא צריך לשנות את כל השגרה שלך – במקום זאת, שנה את הרגלי הקניות ואת הלך הרוח שלך באיפור.

1. שקול לנסות מותג חדש

אנחנו יודעים שאתה כנראה נאמן למותגים ומוצרים ספציפיים, אבל איך גילית על אלה מלכתחילה? על ידי סקרנות! תעל את האווירה הפתוחה שלך ונסה מותג חדש שעובד דלפק היופי של החנות מציע. אולי תגלו שאתם יכולים ליצור את המראה המיוחד שלכם בחצי מהמחיר – ושישאר לכם כסף כדי לבזבז את הסט החדש הזה של ריסים או טאקו טייק אאוט לארוחת ערב.

2. קנה בעונת הסיילים

חשבו על כל התקופות בשנה שחנות האיפור או מותג הקוסמטיקה האהובים עליכם מציעים הנחות גדולות. לעתים קרובות, זה מתרחש ממש לפני עונת חגי החורף ביום שישי השחור, סביב יום האם ובמהלך אירועי הערכת לקוחות שנתיים. הכן רשימת קניות והצטייד באיפור יומיומי, כמו בקבוקי בסיס, פלטות צלליות דחוסות וצבע השפתיים שלך.

3. בקשו דוגמאות למוצרים

בטח, אתה מוקסם מהשקות מוצרים וגילויי צבע עונתיים. גם אנחנו. במקום להתפצל על המחיר המלא עבור האופציה החדשה והנוצצת, בקשו מדגם. אתה עשוי לקבל מיכל מיניאטורי של המוצר לקחת הביתה ולהתנסות איתו. כך תוכל לקבל החלטה מושכלת יותר לפני הרכישה. האם אפשרות הצבע החדשה שווה את זה? או שזה היה נוחת בתחתית תיק הקוסמטיקה שלך, כדי לא להיפתח שוב?

4. קנו בחנות איפור חדשה

אתה לא צריך ללכת לקמעונאים מיוחדים כדי לקבל איפור מדהים. מחלקת הקוסמטיקה בחנויות קמעונאיות גדולות יותר ודלפק היופי בבית המרקחת מספקים גם מוצרים איכותיים. זה יכול להיות שינוי נהדר אם אתה מכיר את המותגים המועדפים עליך אבל גם רוצה ללמוד דרכים לחסוך כסף באיפור.

5. נסו מראה מינימליסטי

אם את חדשה בעולם האיפור, סביר להניח שאת עדיין מתנסת באילו מוצרים את נהנית להשתמש ואילו נראים עלייך הכי טוב. נסה להתמקד בשניים או שלושת הפריטים שבאמת משפרים את התכונות שלך – ואז עזוב את השאר. שילוב של מסקרה ואייליינר מגדיר עיניים עם מעט ליפ גלוס עשוי להפוך לסגנון החתימה החדש שלך. לא רק תחסוך כסף בתקציב היופי שלך, אלא גם תוכל להתכונן ליום מהר יותר.

6. עיין באתרי מותגים

כשאתה מסתובב באינטרנט, מגלה צבעים חדשים או בודק מרכיבי שפתון, אתה עלול להיתקל בדרכים חדשות לחסוך.

 

אתרים רבים כמו KSP יציעו קוד קופון בתמורה להרשמה לרשימת הדוא"ל שלהן.

חלקם מציעים קופסאות מנוי חודשיות בחלק מהעלות של רכישות בודדות.

באתרים הניתנים לקנייה יש בדרך כלל קטעי חיסול שבהם אתה יכול להצטייד במוצרים מחוץ לעונה – שהם מושלמים אם אתה עדיין לומד מה נראה הכי טוב בגוון העור שלך.

טיפ: אין כלל שאומר שאתה לא יכול ללבוש צבעי "קיץ" בחורף אם הם גורמים לך להרגיש יפה!

ביצוע בחירות צבעוניות וחסכוניות

כן, מעבר הקוסמטיקה יכול לצבור הרבה כסף אם אתה לא שם לב היטב לתגי המחיר. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לשים את צבע השפתיים המוטיבציה הזה, להתמקד בצרכי האיפור האמיתיים שלך ולהיצמד לתקציב שלך. יהיה לך כסף בבנק וגם סומק חדש.

 

מאמר זה נכתב בשיתוף עם אתר NAU קופונים.

 

*מאמר זה נכתב בלשון זכר אך מיוחס לשני המינים.*

הישארו מעדוכנים

הירשמו לניוזלטר שלנו והישארו מעדוכנים בכל מה שקורה בדיגיטל!