7 תפיסות מוטעות נפוצות לגבי טבעות אירוסין יהלום לנשים

טבעות אירוסין יהלום הן האולטימטיביות בהרכב חתונה לנשים. טבעות אלו מציעות תחושת בטיחות ושלמות לנשים. כל גבר רוצה להעניק את טבעת היהלום המושלמת לארוסתו. עם זאת, גברים צריכים לבחור טבעות אירוסין לנשים עם ראש פתוח. ישנן כמה תפיסות מוטעות לגבי הטבעות הללו. אם אתם מושפעים מהן, ייתכן שתצטרכו לחכות לבחירתכם.

 

בואו נבחן את המציאות. לפניכם 7 תפיסות מוטעות נפוצות לגבי טבעות אירוסין יהלום לנשים:

ככל שיהלום גדול יותר – הוא כבד יותר

משקלו של יהלום בלבד אינו קובע את גודלו. מכיוון שיהלום זמין בצפיפויות שונות הנעות בין 3.51 ל-3.53, יהלומים שונים באותו גודל עשויים להיות בעלי משקל שונה.

יהלומים עם רמת ניקיון גבוהה יותר – נוצצים יותר

ניקיון של יהלום הוא מדד לטוהר או להיעדר פגמים. נצנוץ היהלום תלוי בגורמים רבים פרט לניקיון. יהלום ללא רבב עשוי שלא לנצנץ מכיוון שהנצנוץ תלוי גם בחיתוך.

יהלום פלורסנטי אינו טוב לטבעות אירוסין לנשים

פלורסנטיות לא תמיד צריכה להיות שלילית. זה תלוי בסוג היהלום. עם זאת, אם היהלום מעורפל, זה לא ייראה טוב.

יהלומים עגולים נראים גדולים יותר

לא כל היהלומים הגדולים עגולים. נכון שיהלומים עגולים אכן נראים גדולים. עם זאת, לא רק הצורה אלא גם החיתוך קובע את מראה היהלום. אם אתם רוצים יהלום שנראה גדול, אתם יכולים ללכת על צורות כמו אובל, אגס, מרקיזה ועוד.

SI2 אינו דירוג ניקיון טוב

ניקיון בדירוג SI2 נמצא בתחתית טווח הניקיון של SI. מכיוון שניקיון הוא מדד לטוהר, נהוג שיהלום בדירוג SI2 יהיה בעל מספר פגמים. עם זאת, כ-40% מהיהלומים הללו הם ללא פגמים גלויים לעין בלתי מזוינת. 

זהב לבן שווה פחות מפלטינה עבור טבעת אירוסין

לנשים המשתוקקות לטבעות אירוסין בצבע כסף, ישנן שתי אפשרויות – זהב לבן או פלטינה. טבעת פלטינה כבדה יותר ועשויה להיות בעלת גימור אפרפר לאורך זמן. מצד שני, טבעת זהב לבן בהירה יותר, אך היא יכולה לשמור על הברק זמן רב יותר.

יהלומים לא נסדקים או נשברים

יהלומים אכן נשברים אם מופעלת עליהם כמות נכונה של לחץ בזווית הנכונה, לכן יש לטפל בהם בעדינות.

גברים צריכים לשקול פרמטרים שונים בזמן שהם קונים טבעות אירוסין לנשים. תפיסות מוטעות מבלבלות את המוח ומשפיעות על החלטות. פנו אלינו עוד היום לקבלת ייעוץ ראשוני!

הישארו מעדוכנים

הירשמו לניוזלטר שלנו והישארו מעדוכנים בכל מה שקורה בדיגיטל!