5 דרכים לפתיחת יין ללא פותחן בקבוקים או חולץ פקקים

1. הוסף לחץ בעזרת משאבת אופניים

תאר לעצמך שיצאת לטיול אופניים עם חבר, נכנסת למקום יפהפה על העיר והחלטת לחלוק בקבוק יין ראוי במיוחד. אולי שכחת להביא חולץ פקקים, אבל במקרה יש לך משאבת אופניים בתרמיל שלך.

 

אתה יכול להשתמש בכלי בלתי צפוי זה כדי לפתוח את בקבוק היין שלך די בקלות. כל שעליך לעשות הוא להכניס את משאבת האופניים לפקק ולהתחיל לשאוב. האוויר נדחף לפקק ובאמצעותו, שבסופו של דבר ייצור מספיק לחץ שיגרום לו לעוף מהבקבוק ותוכלו ליהנות מבקבוק היין ההוא, וגם להרשים את מי שאתם נמצאים בעזרת כושר ההמצאה המדהים שלכם.

2. בטל את נעילת הפקק עם מפתחות הרכב שלך

עכשיו, זה אחד שרוב האנשים צריכים להיות מסוגלים לעשות. סביר מאוד להניח שגם לך או למישהו בקבוצה שלך יש מפתחות לרכב (גם מפתחות הבית צריכים לעשות את העבודה). אם הם עושים זאת, כל שעליך לעשות הוא להכניס אותם לפקק בזווית של 45 מעלות עד שרוב המפתח נמצא בתוך הפקק.

 

ואז, בזהירות רבה כדי לא לפרק את הפקק, אתה יכול לנענע אותו תוך כדי משיכה בו זמנית, מה שאמור לאט לאט להעלות את הפקק כלפי מעלה ובסופו של דבר לגרום לו לקפוץ מהצוואר. זהו טריק קל יותר לעשות עם פקקים איכותיים יותר, מכיוון שהם נוטים פחות להתפרק, אך אתה עדיין יכול להשתמש בו לסוגים אחרים של פקקים כל עוד אתה נזהר.

 

קשור: 5 דברים חשובים שלא ידעתם על יין >>>

3. פשוט דקרו את הפקק עם סכין

זו שיטה שהיא די דומה לזו שלמעלה, למעט במקום להשתמש במפתחות לרכב או במפתחות הבית, היא משתמשת בסכין. אתה יכול גם להשתמש במספריים או צבת דקה. כדאי לנסות ולחפש סכין משוננת ולא כל אחת אחרת, אך היא עדיין תפעל עם כל מיני סכינים.

 

היזהר באמצעות סכין באיכות נמוכה יותר מכיוון שהוא יכול להישבר בתוך הפקק שלך ולהקשות עוד יותר על פתיחת היין שלך. ברגע שיש לך את הסכין בתוך הפקק, אתה יכול לנענע אותו ולפתל אותו תוך כדי משיכת הסכין כלפי מעלה, מה שאמור לגרום לפקק להימשך דרך צוואר בקבוק היין.

 

ברגע שיש לך את הפקק באמצע דרך צוואר הבקבוק, אתה אמור להיות מסוגל לדקור את אמצע הפקק (הצד של הפקק) ופשוט לסובב את הסכין כך שהפקק יחליק לגמרי מעל צוואר הבקבוק. עליכם להיות זהירים במיוחד בשיטה זו מכיוון שטיפול בסכינים יכול להיות מעט מסוכן.

4. חתכו אותו

בסדר, עכשיו זה כנראה הטריק המסוכן מכולם ברשימה הזו, אבל גם, בואו נודה בזה, הטריק המסיבות הכי מגניב מכולם. אם אתה שותה יין מבעבע או שמפניה, אתה אמור להיות מסוגל לחתוך את הפקק ואת החלק העליון של בקבוק היין שלך.

 

יש אפילו שם לטריק הזה, לשחיקה או לצמצום, ואתה אמור להיות מסוגל לעשות את זה עם צבר, חרב או מצ'טה. אם במקרה יש לך אחד כזה ששוכב בבית שלך, אתה יכול לנסות לחתוך את החלק העליון של בקבוק היין שלך בתנועה מהירה ומהירה של הלהב.

 5. לחמם את זה

טריק זה יהיה שימושי רק אם אתה רוצה להכין יין חם, או אם אתה מוכן להחזיר את בקבוק היין הפתוח לתוך מקרר היין הביתי שלך כדי שיוכל להתקרר שוב מכיוון שהוא מסתמך על חימום הבקבוק והיין שבתוכו. כל שעליך לעשות הוא להרתיח מעט מים, ואז להוריד אותם מהאש ולהכניס את הבקבוק לסיר. לאחר זמן מה, הפקק צריך להתחיל לזחול בכוחות עצמו ובסופו של דבר לצאת החוצה. אם יש לך גישה למנורת, אתה יכול להשתמש בזה כדי לחמם גם את צוואר בקבוק היין.

הישארו מעדוכנים

הירשמו לניוזלטר שלנו והישארו מעדוכנים בכל מה שקורה בדיגיטל!