למה את צריכה שמלת התעמלות במלתחה שלך?

שמלות התעמלות זוכות עכשיו לרגע שלהן. ולא קשה להבין מדוע. מחליקות. תומכות. מחמיאות. את מקבלת את כל היתרונות של שילוב המכנס והחולצה האהוב עלייך יחד עם מגע נשי, זורם וחופשי. נוח לשימוש בשימוש, מחמיא להסתובבות ברחוב בשעות הפנאי; תהיי מוכנה ללכת איתה לאימון HIIT (או לבראנץ') בהתראה של רגע. הנה שבע סיבות מדוע בנות רבות בוחרות הקיץ בשמלות הכושר שלנו.

 

בד חזק כמו האימונים שלך

הכנו את שמלות האימון שלנו מהבד החזק ומנדף הזיעה המפורסם שלנו. יותר נמתח מאשר ריטריט של יוגה. תומך ברמה של חבר הכי טוב. ובאטימות כמעט מוחלטת לחלוטין. הצלחנו לדחוס את כל המרכיבים של נוחות, כדי שתוכלי לעמוד באתגר הבא שלך.

 

מדגיש את עצמות האגן מבלי לחשוף את הישבן

בצעדי הריקוד הפרועים ביותר שלך, בזינוקים הכי עמוקים שלך. המכנסונים המובנים קלי המשקל והתומכים דואגים לכסות אותך. מתעמנות רבות אוהבות את שמלות האימון בגלל כיסוי הישבן שהן מספקות. "אני אף פעם לא לובשת שמלות כשאני מחליקה כי אני לא רוצה שאנשים יראו את פלג הגוף התחתון שלי בנפילה או בתנוחות מסוימות. המכנסיים המשולבים בשמלה פותרים את הבעיה הזו".

 

החברה הכי טובה של החזה שלך

זה לא רק מכנסיים קצרים שמסתתרים כאן מתחת לשמלה. בשמלה שלנו יש גם חזייה מובנית עם רפידות נשלפות. כך, את יכולה להרגיש תמיכה בכל מקום בו את צריכה אותה. מגבירה את העוצמה של האימון? הכפילי את התמיכה עם אחת החזיות התומכות שלנו מתחת לשמלה. מדריכות ריקוד אוהבות במיוחד את התמיכה הסודית, כיוון שאפשר לעשות מהלכים רבים וקופצניים ועדיין להרגיש ביטחון בתמיכה.

 

תשמרי על קור רוח

הקיץ יכול להיות עסק מיוזע במיוחד. אימוני HIIT עם שמש שקופחת בחוץ. גלי חום פתאומיים. כשהיא עשויה מבד שמתייבש במהירות, לשמלת האימון שלנו יש גם שילוב של בדי רשת במקומות אסטרטגיים על מנת לעזור לך לשמור על קרירות.

 

תודה, יש לה כיסים….

מי לא אוהב שמלה עם כיסים? לשמלה הזו יש שניים. כיס צדדי אחד בחצאית, וכיס אחד עם רוכסן מאחור. עם מקום לשים בו את הטלפון שלך, כרטיסי אשראי, מפתח, גומיות שיער וחטיפי אנרגיה.

 

מומחית בחנופה

חלקה. מפסלת. נשית. עם גיזרה מחמאה וצווארון גבוה לתוספת כיסוי. בלי החלקות, בלי נפילות. העיצוב הלא-קצר-מדי-לא-ארוך-מדי שלנו נוסה, נבדק ונמצא אהוב במיוחד על ידי צוות הפיתוח שלנו, בקרב מתנסות מכל טווח הגילאים.

 

לא רק לטניס

בטח, היא נראית נהדר על המגרש. העיצוב והצבעוניות שלה משדרים יוקרתיות של מדרש טניס. אבל זה לא הכל. המשתמשות אוהבות ללבוש את השמלה לפיקניקים, ריצות בפארק ואימוני כוח שונים. "כשאני לובשת את השמלה הזו אני מרגישה שאני יכולה לזוז בחופשיות, ועדיין להרגיש נשית תוך כדי", אמרה מאמנת יוגה שמשתמשת בשמלה.

 

מאמר זה נכתב בשיתוף עם רייבן – בגדי ספורט אונליין.

הישארו מעדוכנים

הירשמו לניוזלטר שלנו והישארו מעדוכנים בכל מה שקורה בדיגיטל!