איזה סוג זהב מתאים ליהלום שלכם?

הוויכוח על סוג הזהב המתאים ביותר לתכשיטי יהלומים נמשך כבר הרבה שנים. אמנם סביר להניח שאתם מבלים פחות זמן בבחירת סוג הזהב מאשר בבחירת אבן החן עבור התכשיט החדש שלכם, אתם עדיין רוצים שבסופו של דבר השרשרת או הטבעת יחמיאו מאוד ליהלומים שלכם. תכשיטים צריכים להיות שילוב מעודן של צורה, צבע ויופי טבעי עם ליטוש מעשה ידי אדם. אם "כלוב המתכת" שמחזיק את האבן שלכם אינו מתאים לה, אתם יכולים פשוט לזרוק את התכשיט לפח. למרבה המזל, ישנם כמה סוגים של זהב לבחירתכם, כך שתוכלו תמיד למצוא את המתכת המתאימה ביותר לאבן היהלום שאתם אוהבים.

 

לדברי המומחים של 'מיליון יהלומים' זהב צהוב הוא התקן הקלאסי, שכן זהב זה היה האפשרות הזמינה היחידה עד לפני כמה עשרות שנים. מאז, התקדמות בתחום מדע המתכות הפיקה את המתכת האהובה והפופולרית הנוכחית, זהב לבן. סוג זה של זהב הוא בעצם זהב צהוב שמטופל ברודיום כדי להיראות בסוף התהליך כמו מתכת כסף בוהקת ומבריקה שאף פעם אינה צוברת כתמים. ולבסוף, יש את הזהב האדום שנראה ממש כמו סוג הנחושת המצויה בגבעות השחורות של דרום דקוטה, ארה"ב. מעניין שסוג זהב זה צבר מידה מסוימת של פופולריות בשנים האחרונות, והוא נפוץ יותר ויותר בתכשיטי אבני חן מודרניים. עם זאת, בשל צבעו, סביר להניח שלא מומלץ ללכת על משהו אחר חוץ מהסטנדרטים, זהב צהוב וזהב לבן, כאשר האבן היא הכוכב של התכשיט שאתם עונדים.

 

סוג הזהב שתבחרו להגדיר עמו את היהלומים שלכם לגמרי תלוי בכם, אבל לפני שאתם מחליטים, יש כמה דברים שכדאי שתקחו בחשבון, כמו צבע העור שלכם וכן צבעה של האבן שבחרתם. אם אתם נוטים יותר לכיוון הגוונים החמים, ייתכן שתרצו לבחור בזהב צהוב, והסיבה לכך היא כפולה. דבר ראשון, זהב צהוב לא ימשוך תשומת לב שלילית לעור שלכם או ליהלום שבתכשיט. כתוצאה מכך, סוג זה יהיה כמעט בוודאות מחמיא יותר. דבר שני, תכשיט זה עשוי ליהנות מאריכות ימים מכיוון שהוא חלק ממגמות האופנה הראשונות והקלאסיות. מצד שני, זהב לבן קרוב יותר במראהו לפלטינה, אשר נחשבת על ידי רבים לאפילו אלגנטית ונצחית יותר מאשר זהב. עם כל זאת, חשוב לדעת כי אין קשר בין ערכו של היהלום לבין סוג המתכת שעוטפת אותו. למען האמת, אתם צריכים פשוט לבחור את האפשרות שנראית טוב יותר עבורכם, ותואמת את האסתטיקה הספציפית שלכם, כי אתם אלה שתענדו את התכשיט, בסופו של דבר.

הישארו מעדוכנים

הירשמו לניוזלטר שלנו והישארו מעדוכנים בכל מה שקורה בדיגיטל!