כל מה שצריך לדעת לפני שבוחרים מדפסת הכי משתלמת

מדפסות הן מוצר שצריך להחזיק בכל בית ובכל עסק. גם היום, בעידן בו רוב המידע עובר באמצעות מיילים, קבצים, הודעות SMS או בדרכים דיגיטליות אחרות, עדיין נעשה שימוש רב במסמכים מודפסים ולכן יש צורך לרכוש מדפסת לבית או לעסק.

כפי שאנחנו יודעים, ניתן למצוא דגמים שונים של מדפסות, בין אם מדובר במדפסת רגילה ובין אם מדובר במדפסת שמשלבת בתוכה מכשירים שונים. ניתן למצוא דגמים מתקדמים של מדפסות, אשר נמכרות בחנויות מחשבים, חנויות למוצרי חשמל ואלקטרוניקה, חנויות לציוד משרדי ועוד. כמו כן, ניתן למצוא קטלוגים של מדפסות למכירה באתרי אינטרנט, הן של החברות עצמן והן של חנויות וירטואליות שמוכרות מחשבים ומוצרים אלקטרוניים אחרים.

מאז שנות התשעים, יותר אנשים מעדיפים לקנות מדפסת משולבת על פני מדפסת רגילה. מדובר במדפסת אשר כוללת בתוכה מספר מוצרים, מה שנקרא all in one, ובכך הם יכולים לחסוך עלויות של רכישת המכשירים אשר ניתן למצוא אפשרות פונקציות שימוש שלהם, במדפסת. למשל, מדובר על מכשירים כגון סורקים, מכונות צילום, פקס ומכשירים אחרים.

מדפסת משולבת היא פתרון נהדרת לכל עסק אשר זקוק לכל אחד מהמכשירים הנ"ל וכן לאנשים שעובדים מהבית, ובכלל לשימוש ביתי. על מנת שלא יהיה צורך לרכוש מכשירים נוספים או לפנות לגורמים חיצונים, שיספקו לנו שירות זה, הרי שהמדפסת מאפשרת לנו לבצע את כל הפעולות בצורה פשוטה ונוחה

לפני שנסביר מה צריך לדעת כשניגשים לרכוש מדפסת, חשוב לציין, אף על פי שהיום הכל דיגיטלי, כפי שציינו, עדיין יש חשיבות גדולה לשימוש במדפסות, ולכן מוטב לרכוש מוצר איכותי, גם אם המחיר שלו גבוה, זאת על מנת שנוכל להפיק ממנו תועלת, כפי שאנחנו מצפים ומקווים.

5 דברים שחשוב לדעת לפני שרוכשים מדפסת

שילוב – כשאנחנו ניגשים לקנות מדפסת משולבת, יש לבדוק אילו מכשירים משולבים בה ומה חשוב לנו. בעיקרון, מומלץ שהמדפסת תכיל גם סורק וגם מכונת צילום, אם יש לנו אפשרות שהיא תכיל גם פקס, אז זה יכול להיות אידיאלי עבורנו.

פונקציות – יש לבחון את הפונקציות של המדפסת, בין אם זה בהקשר של איכות, כמות, מהירות ופונקציות אחרות שיכולות לשפר את אופי השימוש במדפסת.

עלויות הציוד –כשרוכשים מדפסת, צריך לקחת בחשבון את העלויות מסביב. הכוונה לדיו ולאלמנטים אחרים. לכן חשוב לבדוק כמה זה יכול לעלות לנו בממוצע, ובהתאם לכך נדע אם זה משתלם לנו.

אחריות – יש לבחון איזו אחריות אנחנו מקבלים על המדפסת, למשך כמה זמן היא תקפה ומה היא כוללת. חשוב לוודא שמדובר במדפסת מדגם חדש, איכותי, וכן שמדובר במדפסת עמידה וחזקה.

מהירות השימוש וכמות ההדפסה – מדובר בשני פרמטרים חיוניים מאוד, בפרט אם אנחנו מדפיסים כמויות גדולות באופן יומי או שבועי.

הישארו מעדוכנים

הירשמו לניוזלטר שלנו והישארו מעדוכנים בכל מה שקורה בדיגיטל!