בחירת החומר המתאים עבור הסוכך שלכם

הוספת סוכך לבית או לעסק שלכם יכולה לעזור לכם להגדיר את אופי השימוש במרחב החיצוני העומד לרשותכם, וכן את הסגנון שלו. ישנם שיקולים רבים שכדאי לקחת בחשבון בעת בחירת סוכך, ובין החשובים ביותר הוא סוג החומר ממנו עשוי הסוכך. חומרים שונים עשויים לשרת טוב יותר מטרות שונות, ועלולים אף להשפיע על תוחלת החיים של הסוכך.

 

סוככי קנבס

סוככים אלה נפוצים מאוד, והם יכולים להיות עשויים מחומרים שונים כמו פוליאסטר או כותנה. סוככי בד היו פופולריים מאוד בעבר, ועדיין ניתן לרכוש אותם היום, אלא שיש להם מספר חסרונות. סוככי בד רגישים לעובש, כך שתצטרכו לנקות ולתחזק אותם יותר מאשר סוגים אחרים של סוככים. סוככי בד הם גם דליקים, מה שעשוי להיות מסוכן מאוד במצבים מסוימים.

 

סוככים סינטטיים ואקריליים

סוככים יכולים להיות עשויים מאקריליק, חומרים סינתטיים או מחומרים טבעיים שיכולים להיות מצופים באקריליק או בחומרים סינתטיים אחרים כדי להגדיל את תוחלת החיים של הסוכך ולצמצם את הצורך בתחזוקה תכופה שלו. סוככים סינתטיים ואקריליים נוטים לעמוד בפני נזקי השמש בצורה טובה יותר מאשר סוככי בד, והם גם פחות רגישים לעובש. סוככים סינתטיים "מחזיקים" את צורתם בצורה טובה יותר מסוככי בד. סוככים עם חומרים סינתטיים בדרך כלל גם עמידים בפני מים ברמה גבוהה ומספקים שטח מוצל מאוד בשל היכולת של החומר לחסום את האור.

 

סוככי ויניל

סוככים יכולים להיות עשויים מויניל או ימצופים בו, להגנה מוגברת מפני לחות. סוככי ויניל כבדים יותר מסוככי בד או סוככים אקריליים. סוככי ויניל הם בדרך כלל שקופים יותר מאשר סוגים אחרים של סוככים, מה שעשוי לשרת עסקים בצורה טובה יותר כאשר מאירים מיצגים שונים הם מתאימים גם עבור פרגולות מאלומיניום נגד גשם ושמש.

 

מתכת ואלומיניום

סוככים ממתכת ואלומיניום קשים יותר להסרה מאשר סוככי בד, ולכן בדרך כלל מנקים אותם במקום. סוככים אלה יכולים לתת צל ביעילות כאשר הם מוצבים מעל חלונות של בתים ועסקים. הצללה זו עשויה גם לסייע בהגנה על ריהוט וחומרים אחרים בתוך המבנה. סוככי מתכת ואלומיניום עשויים להוסיף יופי ייחודי ואלגנטיות לבית או לעסק. סוככים אלה עשויים להיות רגישים לחלודה, ולכן דורשים תיקון או החלפה לעתים קרובות יותר.

 

סוככי פיברגלס

סוככי פיברגלס הם קלים יותר מסוככי מתכת או אלומיניום. ניתן לבחור עיצובים שקופים או אטומים, בהתאם למטרות שלכם. בית או בעלי עסקים יכולים לבחור צבע כדי להוסיף את החומר במהלך הבנייה כדי ליצור מראה ייחודי. סוככי פיברגלס אינם יכולים להיצבע, מה שעלול להגביל את היכולת שלכם לשנות את המראה שלהם בהשוואה לסוככי מתכת ואלומיניום. סוככי פיברגלס עלולים בסופו של דבר להישבר מפאת חשיפה ממושכת לשמש.

 

יודעים כבר איך אתם רוצים את הסוכך שלכם? התחילו לחפש אחד עוד היום כדי שתוכלו להנות ממנו בקיץ הקרב ובא.

הישארו מעדוכנים

הירשמו לניוזלטר שלנו והישארו מעדוכנים בכל מה שקורה בדיגיטל!