טיפים וטריקים לטיפול בחזייה

הגיע הזמן להתחיל להשקיע בקצת יותר זמן ומאמץ בכל הנוגע לטיפול בחזיות שלך. אחרי הכל, הם השקעה יפה וראויות להיות מוערכות. רבים מאיתנו או מזניחים או פשוט לא יודעים על כללי הטיפול בחזייה. החזיות שלנו די מדהימות, אבל הן לא בלתי מנוצחות! הנה כמה שינויים קטנים אך חשובים שתוכל לבצע כדי לעזור לשמור על ההלבשה התחתונה שלך:

שטיפת ידנית בלבד

אנחנו אומרים לך לכבס את החזיות שלך ביד מסיבה טובה מאוד – שטיפת הנכסים האהובים שלך במכונת הכביסה גורמת לנזק גדול יותר ממה שאתה חושב. רצועות עלולות להסתבך בין שאר הכביסה, ולגרום להן להימתח, להתפתל ולאבד צורה. החזיות שלנו יכולות להכיל עד 30 רכיבים, שכולם מחוברים יחד כדי ליצור חזייה תומכת ומתאימה לך בצורה מושלמת. כביסה במכונה של חזייה, אפילו בשקית הלבשה תחתונה, לא רק מדרדרת את הרכיבים בתוך החזייה, אלא שהרכיבים עלולים להיתפס, להתכופף או להישבר על התוף הפנימי של המכונה. סיבה נוספת שבגללה אנחנו כן ממליצים על שטיפת ידיים היא בגלל הנזק שהחוטים עלולים לגרום למכונה, מה שאומר שזה יכול להיות תיקון יקר למדי, או במקרה גרוע יותר, אומר שצריך להחליף מכונת כביסה/מייבש. הקפד לשטוף את החזיות שלך גם אחרי כל שתיים עד שלוש לבישה, לא אחרי כל אחת! שטיפת ידיים של החזיות שלך היא לא כל כך מאמץ כמו שאתה חושב, פשוט השתמשי במים חמימים פושרים ובחומר ניקוי עדין לשטוף איתו ולשטוף במים קרים.

שכחי מהמייבש

אם חשבתם שמכונת הכביסה אכזרית, מייבש הכביסה גרוע יותר. התחתונים העדינים שלך לא נעשו באהבה ובהקפדה כדי שיזרקו אותם והופכים אותם בחבית לוהטת מלאה בבגדים. לא רק שהחום מתפרק וממיס את האלסטית, הוא גם גורם לצבע לדהות מהר יותר ואף לעוות את התת-תיל. דרך עמידה בפני נזקים לייבוש החזיות שלך היא ללחוץ בעדינות על כל מי גישה על מגבת (לעולם אל תסחט!) ולהניח מעל סוסה כביסה לייבוש באוויר באזור יבש. ודא שאתה לא תולה אותם ברצועות שלהם, מכיוון שהמשקל הנוסף עלול לגרום להם למתיחה.

תני להן מקום

נשים רבות מאחסנות את החזיות שלהן על ידי קיפולן לשניים. זה יכול למעשה לעצבן את החזייה לאורך זמן, ולפגוע בהתאמה ובאופן שבו היא אמורה להתעצב על השדיים שלך. חשוב לתת להם מקום במגירת ההלבשה התחתונה שלך – הניחו אותם כשהם עומדים אחד מול השני כדי לשמור על הצורה.

אם את אוהבת את זה תני לזה ללכת

אנחנו שונאים לשבור לך את זה, אבל לפעמים אם אתה באמת אוהב אותה, אתה צריך לשחרר אותה. לכולנו יש את החזייה האהובה על הגב שלנו מאז שהיינו בני 18 – אולי היא התפרקה ואנחנו צריכים לסובב את הרצועות שלה בחזרה למקומן בכל פעם שאנחנו מכבסים אותה, אבל היא בחתיכה אחת, נכון? שגוי. זה הזמן להמשיך הלאה. חזיות ישנות אולי נראות כאילו הן חלק אחד מבחוץ, אבל מבפנים הן מותשות ובלויות. היינו אומרים שאם החזייה שלך היא בת יותר משנה אז זה הזמן לרענן, שכן לאחר מסגרת זמן זו, התמיכה שלה מתקלקלת, האלסטיות מתרופפות והגב מוותר.

 

למידע נוסף היכנסו לאתר תציצי.

הישארו מעדוכנים

הירשמו לניוזלטר שלנו והישארו מעדוכנים בכל מה שקורה בדיגיטל!